Optiunea "Track Delivery" de cPanel este de foarte mare ajutor daca sunteti in cautarea de raspunsuri cu privire la livrarea unor email-uri din casutele dumneavoastra, sau daca aveti nevoie sa verificati primirea unor email-uri de pe adrese externe. Oricare ar fi situatia, daca reusiti sa intelegeti simbolurile si campurile din tool-ul de cPanel obtineti raspunsurile cautate si va usurati munca.
1. Incepem prin a efectua logarea in cPanel:
2. Identificati pictograma Track Delivery din tabul EMAIL
3. Rapoartele se pot construi dupa anumite adrese de mail (daca se completeaza o adresa anume), iar aici puteti cauta dupa adresa destinatarului sau adresa expeditorului (a dvs.)
3.1. Alternativ puteti efectua o interogare pentru toate trimiterile si primiriile de pe si pe server, astfel trebuie sa nu completati o adresa de mail si doar sa faceti click pe butonul Show All
4. Acum puteti selecta (bifa sau debifa) doar categoriile de rapoarte ce va intereseaza (Show Successes, Show Deferred, Show Failures sau Show In-Progress ) sau pe toate.
5. Pentru fiecare linie (email) care apare in raport, se pot verifica informatiile din coloanele: Event, Sender, Sent Time, Spam Score, Recipient, Result si Action .
6. Daca aveti nevoie de mail multe detalii cu privire la trimiterea si/sau primirea unui email faceti click pe iconita "" corespunzatoare liniei (logului de email) dorite pentru verificare. In continuare se va deschide Delivery Event Details cu si mai multe informatii precum: Event, User, Domain, From Address, Sender, Sent Time, Sender Host, Sender IP, Authentication, Spam Score, Recipient, Delivery User, Delivery Domain, Delivered To, Router, Transport, Out Time, ID, Delivery Host, Delivery IP, Size, si Result.