Optiunea Email Deliverability din panoul de control permite sa obtineti informatii despre problemele pe care le are un cont la nivel de email si o solutie pentru remedierea acestora.
1. Logarea in panoul de control cPanel
2. De la categoria "Email" selectati "Email Deliverability"
3. La sectiunea "Domain" trebuie sa selectati domeniul pentru care doriti sa aflati informatii.
*Email Deliverability Status" poate fi fie "Valid" sau atunci cand sunt probleme "Repair"
4. In cazul in care status-ull este "Repair" va trebui sa alegeti optiunea "Manage" pentru a gasi problema pentru DKIM, SPF si REVERSE DNS (PTR);
Caracteristiciile SPF si DKIM furnizeaza informatii despre e-mailurile trimise.
Aceste doua caracterisitici trebuie verificate si sa fie calide cand:
- email-urile trimise ajung in folderul spam / junk;
- email-urile nu a fost trimis, si se intorc cu un cod de eroare in ceea ce priveste inregistrarea de tip SPF;
- primiți o mulțime de e-mailuri cu "livrare nereușita" pentru e-mailurile care nu au fost livrate niciodata.