Email Deliverability din cPanel

Optiunea Email Deliverability din panoul de control permite sa obtineti informatii despre problemele pe care le are un cont la nivel de email si o solutie pentru remedierea acestora.

1. Logarea in panoul de control cPanel


2. De la categoria "Email" selectati "Email Deliverability"

3. La sectiunea "Domain" trebuie sa selectati domeniul pentru care doriti sa aflati informatii.

*Email Deliverability Status" poate fi fie "Valid" sau atunci cand sunt probleme "Repair"


4. In cazul in care status-ull este "Repair" va trebui sa alegeti optiunea "Manage" pentru a gasi problema pentru DKIM, SPF si REVERSE DNS (PTR);



Caracteristiciile SPF si DKIM furnizeaza informatii despre e-mailurile trimise.
Aceste doua caracterisitici trebuie verificate si sa fie calide cand:

- email-urile trimise ajung in folderul spam / junk;
- email-urile nu a fost trimis, si se intorc cu un cod de eroare in ceea ce priveste inregistrarea de tip SPF;
- primiți o mulțime de e-mailuri cu "livrare nereușita" pentru e-mailurile care nu au fost livrate niciodata.

  • 0 utilizatori au considerat informaţia utilă
Răspunsul a fost util?

Articole similare

Interpretarea logurilor de trimitere/primire email-uri, cu ajutorul optiunii Track Delivery din cPanel

Optiunea "Track Delivery" de cPanel este de foarte mare ajutor daca sunteti in cautarea de...

Crearea unei casute de email din cPanel

Panoul de control cPanel permite sa creati adrese de email @domeniulmeu.tld. Pentru a creea o...

Setarea unui forwarder din cPanel

Forwarder-ul trimite o copie a mesajele primite de la o adresă de e-mail catre o alta adresa de...

Global Email Filters din cPanel

Email Filters este o optiune furnizata de panoul de control cPanel care va permite sa blocati...

Email Archive din Cpanel

Functia de arhivare a e-mailului ajuta utilizatorul de cPanel sa salveze si sa descarce...