Email Filters este o optiune furnizata de panoul de control cPanel care va permite sa blocati mesajele nedorite bazate pe un anumit set de conditii.
cPanel ofera doua tipuri de filtre de e-mail:
* Filtrare la nivel de casuta de email
* Filtrare la nivel de cont de cPanel;
1. Logarea in panoul de cPanel;
2. De la categoria "Email" se alege "Global Email Filters"
3. In panoul Global Email Filters se pot vedea filtrele deja create si se poate adauga un filtru nou prin intermediul butonului "Create a New Filter"
*Filter Name puteti seta o denumire pentru filtru pe care doriti sa il creati;
*Rules aici puteti declara mai multe reguli dupa care vor fi filtrare email-urile care ajung la contul dvs.
In prima casuta se va declara primul criteriu de selectie ( From, Subject, To, Reply, Body, Any Header, Any recipient, Has Not Been Previously Delivered, Is an Error Message, List ID, Spam Status, Spam Bar, Spam Score), iar in a doua casuta se va declara o variabila in functie de primul criteriu de selectie (contains, matches regex, equals, begins with ends with, dose not begin, dose not end with, dose not match, is above (numbers only), is not above (numbers only), is below numbers only), is not below (numbers only).
*Actions se specifica cum va fi filtrat email-ul in functie de regula setata anterior, aici sunt sase optiuni:
1. Discard Messages-emailurile sunt respinse;
2. Redirect to email-se va efectua un redirect catre o adresa de email mentionata anterior;
3. Fail With Messag-se trimite un mesaj creat spre adresele de email respinse;
4. Stop Processing Rules-email sa nu mai treaca prin filtrul declarat la tab-ul de Rules;
5. Deliver to Folder-emailurile respective sa fie trimise intr-un folder specificat;
6. Pipe to a Program-mesajul este trimis unui anumit program de catre sistem.