Pentru a veni in sprijinul clientiilor SkaleWeb, am dezvoltat si integrat in contul de client, un tool pentru deblocarea IP-urilor publice ale clientiilor. Blocarea poate intervenii din cauza incercarilor de logare in conturile de cPanel, FTP sau email care pot fi identificate ca tentative de brute force de optiunile de securitate de pe server.
Odata blocat ip-ul public clientului i se va sista accesul, in primul rand la adresa sau adresele de mail din contul respectiv de gazduire dar si la cPanel sau FTP. In functie de gravitatea incidentului (numarul de accesari) se poate bloca si accesul la site-ul sau site-urile dvs.
1. Astfel pentru a debloca un IP-ul public e nevoie in primul rand sa va logati in contul de client SkaleWeb ( https://client.skaleweb.ro/clientarea.php ):
2. Identificati tabul "Servicii" si faceti click pe optiunea "Serviciile mele":
3. Identificati serviciul de gazduire (domeniul) pentru care a fost blocat ip-ul public si faceti click pe butonul Activ din dreapta serviciului respectiv:
4. Derulati la mijlocul paginii deschise si identiifcati campul Administrare Firewall, unde in partea din dreapta gasiti ip-ul de pe care efectuati conectare (citit direct de catre optiunea de deblocare) care trebuie sa il copiati si sa il adaugati iin campul alaturat (paste). Ultimul pas este sa apasati pe butonul Deblocheaza.
5. Scriptul va rula intre 30 de secunde si 1 minut, dupa care primiti un rezultat precum cel de mai jos, prin care practic este indicat in ce sistem de securitate de pe server e blocat IP-ul respectiv si cum ca a fost deblocat.