Atunci cand se incerca expedierea/receptionarea unui email, prin intermediul Outlook sau Outlook Express, puteti primi mai multe erori. Aceste erori apar de cele mai multe ori datorita imposibilitatii de a stabili o conexiune intre clinetul de mail si server.
1.Cod eroare 0x800ccc0d
Solutie:
-De la optiunea "File" se alege "Account Settings"-> selectati adresa de email dupa "Change"
-La "Change E-mail Account"-> "More Settings"
-De la "General" click pe "Outgoing Server" si bifati optiunea "My outgoing server (SMTP) requires an authentication"
-La "Advanced" trebuie sa verificat portu de intrare ( POP3 sau IMAP) si portu de iesire (SMTP) unde trebuie sa aveti o conexiune criptata ( SSL/TLS).
2.Cod eroare 0x800CCC0F
Solutie:
- se verifica prima daata setarile firewall-ului, astfel incat urmatoarele fisiere trebuie aiba acces la serviciul de internet:
*pentru Outlook Express: Msimn.exe
*pentru Outlook: Outlook.exe
-Clientul de email trebuie sa fie configurat criptat, cu porturile 465 si 993 sau 995
3.Cod eroare 0x800CCC78
Solutie:
Trebuie activata optiunea "My server requires authentication" de la optiunea Tools -> Accounts -> Properties -> Servers.
4.Cod eroare 0x800CCC80
Solutie:
De la optiunea Tools -> categoria Account Settings -> More Settings -> Outgoing Server -> se bifeaza Log on to incoming mail server before sending mail
5.Cod eroare 0x800CCC0B
Solutie:
-Se verificati ca si clientul de email sa aiba bifat "SMTP: My server requires authentication";
-Corectitudinea user-ului si a prolei pentru casuta de email;
-se verifca ca si portul 465 sa nu fie blocat la nivel de server;
-se seteaza portul SMTP 465.