Sunt situatii in care trimiterea/primirea de email-uri poate sa esueze, in cazul acesta este bine sa verificati cateva aspecte, dupa cum urmeaza :
*Verificarea ca pachetul de hosting sau domeniul sa nu fie supendate;
*se verifica din cPanel daca spatiul alocat casutei de email si spatiul alocat contului este suficient, nu este depasit;
Acest lucru se face prin logarea in cPanel de la optiunea Email Accounts se verifica spatiu pentru casuta de email si de la optiunea Disk Usage spatiul alocat contului
*In cazul in care utilizati un client de email se verifica daca datele de conectare (user si parola) sunt introduse corect;
Setarile pentru clientul de email se gasesc in cPanel la optiunea Email Account si pentru fiecare casuta de email Connect devices, tot de acolo se poate face si resetarea parolei pentru casuta de mail.
*Verificati daca Ip-ul public pe care il utilizati nu este blocat;
In cazul in care acesta este blocat, se poate debloca din contul de client.
*Ultimul aspect printre cele mai importante este verificarea logurilor din cPanel de la categoria Track Delivery, acolo este explicat care este motivul pentru care email-ul nu a fost trimis.
- 0 utilizatori au considerat informaţia utilă