Deschiderea tichet din contul de client

In cazul in care aveti o situatie neplacuta cu partea de site sau cu contul pe care il gazduim noi, puteti sa deschideti un tichet din contul de cleint.

1.Logarea in contul de client


2.De la optiunea "Cerere Suport(Ticket)"


3.Alegeti categoria pentru care doriti sa deschideti tichetul, care ulterior se transforma intr-un email


4.Pentru a putea trimite email-ul (ticket) catre noi va trebui sa complectati urmatoarele campuri:
*Subiect - se trece subiectul solicitării;
*Departament - va fi ales implicit conform alegerii dvs. din pagina anterioara;
*Servicii similare - dacă solicitarea face referire la un alt serviciu oferit de catre noi;
*Prioritate - se selectează nivelul dorit, in functie de gravitatea situatiei aparute;
*Mesaj - descrierea solicitarii dvs.
*Atasament - daca doriti sa urcati anumite fisiere;



Pentru a deschide tichetul click pe "Trimite"

  • 0 utilizatori au considerat informaţia utilă
Răspunsul a fost util?

Articole similare

Deblocarea ip-ului public din contul de client

  Pentru a veni in sprijinul clientiilor SkaleWeb, am dezvoltat si integrat in contul de client,...

Crearea unei adrese de e-mail din contul de client

O adresa de email se poate creea cu usurinta din panoul de control cPanel sau din contul de...

Resetarea parolei contului de client

Parola pentru contul de client Skale Web poate fi resetata inainte de logarea la contul de client...

Resetarea parolei pentru contul de cPanel din contul de client

Parola de cPanel poate fi resetata cu usurinta din contul de client sau din cPanel. Pentru a...

Upgrade-ul pachetului de hosting din contul de client

O data ce contul dvs. a depasit resursele alocate sau daca aveti nevoie de resurse suplimentare,...