Adaugarea unui contact secundar pentru contul de client

In cazul in care doriti ca o alta persoana, in afara de dumneavostra, sa primeasca notificari din partea noastra, puteti cu usurinta sa adaugati adresa acestuia de email ca si contact secundar.
Acest lucru se poate face din contul de client, pentru acesta va trebui sa parcurgeti urmatorii pasi:

1.logarea in contul de client

2.Selectati Contacte/Conturi secundare


3.Va aparea o pagina noua unde puteti adauga contactul secundar prin  completarea datelor solicitate, la fel ca si in imaginea de mai jos;


4.In cazul in care bifati optiunea "Activare cont secundar", contacul secundar va avea dreptul de autentificare in contul de client SkaleWeb;


5.Pentru optiunea "Preferințe de notificare prin e-mail" selecati tipul de notificări pe care doriti sa le primeasca contactul secundar. Pentru a finaliza click pe "Salvare modificari"

  • 0 utilizatori au considerat informaţia utilă
Răspunsul a fost util?

Articole similare

Deblocarea ip-ului public din contul de client

  Pentru a veni in sprijinul clientiilor SkaleWeb, am dezvoltat si integrat in contul de client,...

Crearea unei adrese de e-mail din contul de client

O adresa de email se poate creea cu usurinta din panoul de control cPanel sau din contul de...

Resetarea parolei contului de client

Parola pentru contul de client Skale Web poate fi resetata inainte de logarea la contul de client...

Resetarea parolei pentru contul de cPanel din contul de client

Parola de cPanel poate fi resetata cu usurinta din contul de client sau din cPanel. Pentru a...

Upgrade-ul pachetului de hosting din contul de client

O data ce contul dvs. a depasit resursele alocate sau daca aveti nevoie de resurse suplimentare,...